logo
Izvēlēties periodu
Meklēt kartē
Izvēlne

Noteikumi un nosacījumi

PREMIUM BIĻETE – mainiet savus plānus bez problēmām!

Premium Biļeteir specializēts Biļešu Serviss pakalpojums, kas paredzēts, lai uzlabotu klientu apmierinātību un drošību, piedāvājot naudas atgriešanas iespēju noteiktos apstākļos. Šis pakalpojums ļauj biļešu pircējiem saņemt pilnu biļetes cenas atmaksu, ja viņi nevar ierasties uz pasākumu personisku un neparedzētu apstākļu dēļ. Šī elastība ir īpaši vērtīga apmeklētājiem, kuri saskaras ar neparedzētām situācijām, piemēram, slimībām, nelaimes gadījumiem vai steidzamiem ģimenes jautājumiem.

Iespēja izvēlēties Premium biļeti ir pieejama iegādes procesā visiem biļešu veidiem, izņemot sezonas un pasākumu sēriju biļetēm. Par to tiek piemērota papildu maksa 10% apmērā no biļetes cenas, kas tiek pievienota biļetes kopējām izmaksām, ieskaitot PVN. Svarīgi atzīmēt, ka maksa par Premium Biļetes pakalpojumu ir neatmaksājama un neattiecas uz atmaksas prasību Premium Biļetes ietvaros.

Premium Biļete ir derīga līdz pasākuma dienai, kas norādīta uz pasākuma biļetes, un to var pievienot interneta veikala iepirkumu grozam pasākuma biļetes iegādes brīdī. Pakalpojuma mērķis ir palīdzēt biļešu pircējiem pārvarēt neparedzētas personiskās barjeras, kas liedz apmeklēt pasākumu. Attiecībā uz atmaksas prasībām pakalpojums nepieprasa detalizētus pierādījumus par ne vairāk kā divām biļetēm vienam pircējam (piemēram, medicīniskās izziņas vai policijas ziņojumus), izņemot grupu rezervāciju gadījumā. Tomēr pakalpojuma sniedzējs patur tiesības pieprasīt papildu dokumentāciju vai paskaidrojumus, ja tas ir nepieciešams rūpīgākai situācijas izvērtēšanai.  Piemēram, ja nav iespējams noteikt, vai biļete tika izmantota ieejai pasākumā, neiesniedzot apliecinošu dokumentu, kas apliecinātu biļešu īpašnieku prombūtni.

Atsevišķās situācijās naudas atgriešana netiks veikta, tai skaitā, ja biļete ir izmantota pasākuma apmeklēšanai, ja pasākuma organizators vai kāda cita puse jau ir atmaksājusi biļetes cenu, vai pasākums tiek atcelts vai pārcelts, vai ja biļete atcelta ar pasākumu saistītu ierobežojumu vai aizliegumu dēļ, par biļešu atmaksu ir atbildīgs pasākuma organizators, savukārt Premium Biļetes pakalpojuma sniedzējs nav atbildīgs par biļešu vērtības vai citu  papildmaksu atgriešanu.

Pieprasījumu naudas atmaksai par pasākuma biļetēm var iesniegt periodā no pasākuma beigām līdz pat 30 kalendārajām dienām pēc pasākuma noslēguma. To iespējams izdarīt nosūtot atmaksas pieprasījumu uz e-pastu: premium@bilesuserviss.lv. Biļešu Serviss apņemas pieteikumu izskatīt 7 darba dienu laikā no visas nepieciešamās informācijas saņemšanas. Ja atmaksas prasība tiks apstiprināta, biļetes pircējam tiks atmaksāta pilna biļetes cena, izņemot Premium Biļetes apkalpošanas maksu.

Biļešu Serviss atjaunina un maina Premium Biļešu pakalpojuma noteikumus, ja nepieciešams, lai tie atbilstu klientu vajadzībām un nozares standartiem. Jebkādas pakalpojuma noteikumu izmaiņas tiks nekavējoties publicētas Biļešu Serviss tīmekļa vietnē un attieksies uz visiem darījumiem, kas veikti pēc šo atjauninājumu publicēšanas.

Pēc ievadītās informācijas nekas nav atrasts
Loading...
Atjaunot